יום רביעי, 11 ביולי 2012

רום בציר 2008 - כבר בן ארבע

עברה עוד שנה והגיע הזמן לטעום את הרום פעם נוספת בכדי לעקוב אחר התפתחותו. כשהוצאנו את הדגימה היה חסר שבוע לרום למלאת ארבע שנים לזיקוקו, אך לפני שנגיע לרשמי הטעימה הנה מספר קישורים להיסטוריה של הרום המדובר:



וכעת, כאשר מלאו לרום ארבע שנים, להלן רשמי הטעימה:

רום "בעליית הגג" בציר 2008 (4 שנים)

ניחוח: עוצמתי אך אלגנטי (ממלא את החדר) עם סוכריות קרמל, טופי, ווניל, פירות מיובשים (תאנים, צימוקים שחורים), עשבונות ויוד (מאפייני אגריקול), אגוזי מלך ושקדים. עם תוספת של כמה טיפות מים יוצא גם ניחוח של פרחי קמומיל.
טעם: מתקתק עם גוף בינוני עד מלא. ווניל, אגוזי מלך, תאנים, עשבוניות, קרמל בהיר וציפורן. ניתן גם למצוא פירותיות מובהקת ברום עם בננה, צימוקים ופאפאיה. שוב פרחי קמומיל מופיעים עם מים. הרום נותן בפה מה שהאף מבטיח ומחליק בגרון ללא רמז לאחוז האלכוהול הגבוה שלו, תענוג!
פיניש: ארוך מאוד, עשבוני, ווניל, אגוזים ופירות יבשים- שוב על אותו הקו של הניחוח והטעם...
לסיכום: הרום התיישן בחן ומציע את בוקה הניחוחות שהיו לו בגיל שלוש בגרסה עוצמתית ושלמה יותר. הוא מכיל מנעד מאוד רחב של ריחות שמציעים חוויה שונה עם כל הסנפה,  ומספק חוויה אחידה בין כל שלבי הטעימה מהניחוח לפיניש. ואנחנו, מסריחים מגאווה!

אז מה הלאה?

ההזמנות לבקבוקים מהרום נסגרו חצי שנה מראש ובעקבות הביקוש נותרו ליטרים ספורים שיהוו את הבסיס לגרסת סולרה אותה נרכיב לשנה הבאה. הגרסה תכיל כשליש מבציר 2008 (שיכוון את פרופיל הניחוחות והטעמים) וכשני שליש מבציר 2010 (רשמים בקרוב) כך שביולי שנה הבאה יהיה רום סולרה ששליש ממנו בן חמש ושני שליש בן שלוש שנים- יהיה מעניין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה